Wanneer ga je het meest uit?

woensdag 14 mei 2008

Belgisch Kampioenschap 8-Ball

Als amateur poolspeler heb ik de eer jullie te vertellen dat ik me eindelijk heb kunnen kwalificeren voor het Belgisch Kampioenschap (BK) 8-Ball. Het is ondertussen al anderhalve week geleden dat ik me geplaatst heb, maar wegens een drukke academische kalender heb ik nu pas de tijd om het te posten.

Het BK gaat deze maal door in de Downtown Jack te leuven op zondag 18 mei. De spelers liggen al vast dus indien je niet gekwalificeerd bent kan je niet meer meedoen. Dit betekend niet dat je niet kan langskomen om pool van de hoogste (Belgische) plank te komen bekijken.

In principe zijn het de 32 beste spelers uit ons landje die er aan deelnemen, maar ik zou eerder zeggen de 31 beste + ik, bescheiden zoals ik ben ;-). Mijn doel is minimum 1 match te winnen en dan ben ik al tevreden. Ik hou jullie op de hoogte!

Tips en steun zijn altijd welkom (subtiele hint :p)

Geen opmerkingen: